2013. november 11., hétfő

Csányi keményen beszólt a fideszeseknek

Az MLSZ elnöke rendkívüli sajtótájékoztatóján Deutsch Tamást Twitter-huszárnak nevezte, Kocsis Máténak pedig azt üzente: a focival kapcsolatban fogja be a száját, annyi terület van még, ahol "tud hazudni". Nem mond le, és valószínűleg külföldi lesz az új kapitány.

MTI| 2013. október 16. |80 komment


Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!


Egri Károly | 2013. október 17. | 06:11:12

A válogatott "szereplése" jókora elégedetlenségi cunamit okozott. Azonnal megjelentek a hullámlovasok:Bayer, Deutsch na meg az őzike tekintetű Kocsis, hogy meglovagolják az elégedetlenségi hullámokat. Igaz is, hol késik Kósa, Zsigó, Hoppál, no meg az igazság Nagy Asszonya a Gabika?

A focinkban talán annyi változott, hogy most először van az MLSZ-nek olyan elnöke, aki vissza mer ezeknek szólni. Hogy ez mire lesz elég? Meglátjuk.

2x2=néha 5 | 2013. október 17. | 05:13:08

Nem fenyegetésként szánom, de ha ismét Lothar Matthäust alkalmazzák, akkor azonnal lemondok.


Osszián | 2013. október 16. | 23:23:35

Pauvel Kwak | 2013. október 16. | 23:04:43

Most talán Csányi kapta azt a szerepet, hogy lám, még egy kormányhoz közel álló személyiség is nyiltan "beszólhat" akár a Fidesznek,..."

Na, azért Csányi nagyobb falat, nem egy nyikhaj kis szóvivő, vagy valami hasonló.
Ő a saját szerepét játssza.
Egy szegé, kicsi, kirabolt országban a leggazdagabb emberrel nem árt jóban lenni...

Pauvel Kwak | 2013. október 16. | 23:04:43

Most talán Csányi kapta azt a szerepet, hogy lám, még egy kormányhoz közel álló személyiség is nyiltan "beszólhat" akár a Fidesznek, akár a kormánynak, mert nálunk szólás- és véleménnyilvánítási szabadság van, mégha nem tetszik a hatalmon lévőknek akkor is...

Csányi marad.
Az MLSZ marad.
A magyar foci sz@r marad...
:(

Osszián | 2013. október 16. | 22:35:47

Orbán a saját álomvilágát építette fel saját magának. Köszönőviszonyban sincs a valósággal, ez minden beszésében tetten érhető. Egy csodálatos, gazdag, boldog országról beszél, aminek ő a vezetője, és amiért ő 25 éve dolgozik megfeszített erővel, de meg is van az értelme, szerinte, mert virágzik és győzedelmes ország lett.
Ellentétben más, nyavalyás országgal, amelyeknek nincs ilyen rátermett vezetője.

Ezért lendült fel a gazdaság, csökkent az államadósság, az egészségügy remekel, az oktatás színvonala fantasztikus, a futball egyre nagyobb boldogságot ad az embereknek - nem minden sikerül rögtön, de nem szabad tudomásul venni, sok-sok stadion kell, és a siker ott is megjön magától.

Hogy egy eltorzult elme valóságtól elrugaszkodott víziója inkább?

Akkor a saját érdekében le kell venni a válláról a felelősséget.

Osszián | 2013. október 16. | 22:28:46

Egyre kísértetiesebben kezd hasonlítani a fideszhatalom a hajdani bolsevik hatalmak természetrajzára.
Mert ugye a nagy szovjetnek rengeteg külső ellensége volt, és a kommunista, Rákosi vette Mo-nak is. Ott volt a nyugat, az imperializmus, de az utódállamokra is kellett vigyázni (és viszont), volt láncos kutya, minden nyalánkság.
És amikor már nem volt elég a külső, akkor kellett belső ellenséget is találni, és aki keres, talál.
A fidesz most ért el erre a szintre. Keresi a belső ellenséget. Most Csányi, meg azok, akik kiléptek, mert besokalltak a fidesz ocsmányságaitól, és lesznek majd még, mert ellenség az akad.
A legjobb út a totál bukásig...-)))

supala | 2013. október 16. | 21:58:58

Mivel sokan vannak " bent" a kommentelők, kérdem hogy igaz-e a szóbeszéd miszerint Kocsis Máté helyettesiti Orbán Viktort Lévai Anikónál, amikor a Min.Eln. Úr hosszabb ideig hiányzik otthonról ?

Common Sense | 2013. október 16. | 21:58:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

steinamanger | 2013. október 16. | 21:46:08

Az Országgy űlés :
Őszinte sajnálatát fejezi ki afölött, hogy az Európai Unió kommunistákból álló Bizottsága is engedett a nyomásnak, és a multik szolgálatába szegődött. Nehezen értelmezhető ugyanis másként a Bizottság többszöri figyelmeztetése, amely mondvacsinált okokra, a költségvetési hiányra és a magyar államadósságra hivatkozva szorgalmazta a költségvetési kiadások átcsoportosítását, a magyar futball állami támogatásának mérséklését és a stadionépítési program visszafogását .
Felkéri a kormányt, védje meg a magyar futballt a multinacionális nagyt őkével szemben, ne engedjen hazai ügynökeik és a velük szövetséges európai szocialisták ,liberálisok és zöldek befolyása alá került Európai Bizottság nyomásának . Gyorsítsa föl, és terjessze ki a stadionépítési programot, és már a 2014-es évtől valósítsa meg az önfenntartó felsőoktatás unortodox ideáját, hogy a költségvetésben újabb forrásokat lehessen átcsoportosítani a hamarosan egykori virágkorát is felülmúló teljesítményt nyújtó magyar futballra.


steinamanger | 2013. október 16. | 21:42:03

a jutott.
A magyar futball csillagának ez a felragyogása természetszerűleg sértette a külföldi futballklubokat a reklám kedvéért szponzoráló nagy nyugati multik érdekeit. Attól tartottak , hogy labdarúgásunk sikerei láttán más országok kormányai is a magyar útra lépnek ,megfosztva őket leghatékonyabb reklámfelületüktől. Hatalmas tőkeerejüket egyesítve ezért
összefogtak a magyar futball ellen, és csapást próbáltak mérni nemzeti tizenegyünkre . E célból az erre leginkább alkalmasnak látszó,kommunistákból álló holland válogatottat tolták maguk előtt, Magyarország azonban e téren sem hagyta magát, és hatalmas áldozatok árán már a nyolcadik gól után feltartóztatta a látszólag megállíthatatlanul előrenyomuló multikat .
Mindazok, akik ezt a páratlan sikert idehaza lebecsülik, akik ezzel összefüggésben a magyar futball végéről, a kormányzati koncepció csődjéről beszélnek, az említett multinacionális körök fizetett magyarországi ügynökei, szálláscsinálói .

steinamanger | 2013. október 16. | 21:39:04

marani | 2013. október 16. | 21:13:36

Ezt már olvastad?
A Nemzeti Együttműködés Rendszerében a magyar futball is jobban teljesít.

A Magyar Országgyűlés kinyilvánítja, hogy egyetlen mérkőzés mégoly kedvezőtlen eredményéből , különösen ha azt csupán a magyar csapat aktív közreműködésével szerzett bravúros öngóllal sikerült elérni, nem szabad az egész magyar futballra nézve messzemenő következtetést levonni.

Gyurcsány és Bajnai a magyar futballt is együtt tették tönkre. Amióta a kommunista múlt bűvkörében élő, futball- és sportgyűlölő szociálliberális kormányzatok igáját a magyar nép, a szavazófülkében végrehajtott forradalommal lerázta, a magyar futballban is új időszámítás
kezdődött.
A nemzeti kormány megértette, hogy a labdarúgás terén is új utakra kell lépnie, mert abból a mély válságból, ahová a nemzetveszt ő kormányok a magyar focit juttatták, a hagyományos eszközök alkalmazásával nincs kilábalás . A magyar családok, a magyar szurkolók érdekeit
szem előtt tartva unortodox módszerekhez folyamodott : miközben az ellendrukkerek népes hada folyamatosan azt hangoztatta, hogy a futball a világon mindenütt magánbefektetők vállalkozása, a kormány a gáncsoskodók aknamunkája ellenére elérte, hogy a hazailabdarúgás is a nemzet választotta úton haladhasson előre. Állami tulajdonba vette és bőkezű állami finanszírozással versenyképessé tette a magyar futballt, továbbá nagyszabású
stadionépítési programba fogott . Mindennek eredményeként a magyar futball felívelő szakaszáb

simitata | 2013. október 16. | 21:33:21

Máshol már részletesen leírtam. Nincs tömegsport, nincs általános lakossági alapú sportolás, klubok, összefogás. A mai focinak nincs tömegbázisa. Szakmai, szervezői, fejlesztői szempontból alapvető hibák vannak. Az un.profizmus csak a pénzt veszi figyelembe. Teljesítmény, munka, gyakorlás csak annyi amennyi a fizetés. A nemzetközi élvonalnak a III. osztályát érjük el. Mit akarunk? Ez az egész egy pávatánc, egy szélhámosság. A Csányinak igaza van. Az OTP-liga, az OTP NB1 jelentős reklám a banknak. A foci szakmai része mellékes. Korrupció, simlis, stadionok, Orbán Viktor és a csókos építők milliárdjai. Miről szövegelünk. A magyar élvonal nagyon-nagyon gyengén teljesít. A '60-as éves III.osztályát talán eléri. Oszt'...

marani | 2013. október 16. | 21:13:36

A fidesznyikek elvétették a célt. Nem a Csányi itten a felelős.

Mindenről az ballibek elmúlt nyolc gólja tehet.


meggymagfúzió | 2013. október 16. | 21:01:20

nablakarát | 2013. október 16. | 20:48:09

Egyetértünk, persze. De azért én arra szívesen áldoznék közpénzt is, hogy külföldi szakembert (aki valódi szakember) nevezzenek ki nem szövetségi kapitánynak, hanem egy olyan vezetőnek, aki egy valódi tehetségkutató és utánpótlás rendszert tudna létrehozni.

fel is csút le is csút | 2013. október 16. | 20:59:28

gondolla | 2013. október 16. | 16:47:06 "Végre egy ellenzéki politikus! Vagy nem?"

de! kritizálja a kormányt és nem csak majomparádézik mint az mszp!!!

steinamanger | 2013. október 16. | 20:59:07

Miért kellene lemondania. Hiszen:

A Nemzeti Együttműködés Rendszerében a magyar futball is jobban teljesít.

A Magyar Országgyűlés kinyilvánítja, hogy egyetlen mérkőzés mégoly kedvezőtlen eredményéből , különösen ha azt csupán a magyar csapat aktív közreműködésével szerzett bravúros öngóllal sikerült elérni, nem szabad az egész magyar futballra nézve messzemenő következtetést levonni.

Gyurcsány és Bajnai a magyar futballt is együtt tették tönkre. Amióta a kommunista múlt bűvkörében élő, futball- és sportgyűlölő szociálliberális kormányzatok igáját a magyar nép, a szavazófülkében végrehajtott forradalommal lerázta, a magyar futballban is új időszámítás
kezdődött.

Ez ékes bizonyítéka annak hogy a magyar futball jó uton jár....

nablakarát | 2013. október 16. | 20:48:09

meggymagfúzió: "Nem az andorai utat kell követni. Az andorai futballisták még a mostani magyaroknál is gyengébbek. Az más kérdés, hogy csak az igazi teljesítményt kell megfizetni. Az általam felsorolt sportágakban ez is meg van oldva."

Kedves meggymagfúzió!
Szerintem egyről beszélünk!
Mivel a magyar "futball" sz@r, ezért arra egy fillért sem szabad költeni, amíg nem bizonyít, mint tette ezt a magyar kajak-kenu, az úszás, a vizilabda, és a jégkorong!
Amatőr szintről!!!

meggymagfúzió: "Úgy kell a magyar focit is felépíteni az alapoktól, ahogy a magyar kajak-kenu, az úszás, a vizilabda, vagy a jégkorong létt felépítve."

reménykedvel | 2013. október 16. | 20:40:23

A twitter huszár nem verte ki a biztosítékot??????" Deutsch Tamásnál, és annyi terület van ahol- mint FIDESZ szóvivő- " tud hazudni"Kocsis M-nek intézett szavai beleférnek a jó baráti viszonyba? Ejnye-ejnye hol így-hol ugy, egyszer tisztességes, egyszer kevésbé az? Miféle nyilatkozat ez?


meggymagfúzió | 2013. október 16. | 20:35:48

nablakarát | 2013. október 16. | 19:50:02

Nem az andorai utat kell követni. Az andorai futballisták még a mostani magyaroknál is gyengébbek. Az más kérdés, hogy csak az igazi teljesítményt kell megfizetni. Az általam felsorolt sportágakban ez is meg van oldva.

nablakarát | 2013. október 16. | 20:09:59

Hofi Dajcs Kiaf@szeza Tompikáról:

"A fiúk erőből mindenkit kirúgnak. Jaj, istenem. A mi Tamásunk, te, kirúgta a FIFA-t, a mifát, a lifát, az MLSZ-t, mindenkit kirúgott. Aztán csodálkoznak, hogy nem mi kaptuk a rendezési jogot. Hát nem. Úgy látszik, a FIFA az nem Fidesz-közeli. Bevitték a mi Tamásunkat az olimpiai bizottságba is. Tudod, miért? Ő az egyik karika."
http://hofi.dave1526.hu/szovegek/gondolj/index.html

nablakarát | 2013. október 16. | 19:58:42

(Kocsis Málé Máté) "Hangsúlyozta: a Csányi Sándor által is említett bejegyzését nem mint a Fidesz kommunikációs igazgatója, vagy mint polgármester, hanem mint magyar szurkoló tette"

Ezt a dumát már hallottam valahol, de az legalább vicces volt:

"Na, apropó: politikai kultúra. Ez a Wurlitzer Dzsoni. Ja, hogy mondjam, Mekk mester. Na, ennyire ismerik itthon. Jeszenszky. Jajjajjajjaj. Beleszól, hogy ki milyen kitüntetést kapjon. Mi közöd hozzá, hát álljál már meg! Nézz oda! A választáson nem kaptak egyetlen szavazatot se, még hibásat se. És most tessék, a nagykövet úr levelet ír, ah! Kellett védeni beszarásig, hogy hát ő nem úgy írta, meg nem mint nagykövet, nem, nem, nem, hanem mint a... nem is a követség levélpapírjára, nem, hanem a hátsó oldalára, és valami rohadt, mocskos, kommunista szél megfordította a lapot, és hát nicsak, igen, úgyhogy nem tehet semmiről se semmit. És már majdnem elhittek az emberek, amikor újra jött a Jeszenszky hogy "Nem így volt! Énnekem ez a véleményem!"

Na, akkor én se mondom tovább a hivatalos véleményemet, hanem elővezetem írói munkásságom egy részét. Hogy egy ilyen ember hogy lehet nagykövet, tudjuk. Hogy egy ilyen ember milyen demokrata, azt tudjuk a levélből. De amíg élek, nem tudom megérteni, hogy egy ilyen ember hogy lehet Géza!!!"
http://hofi.dave1526.hu/szovegek/gondolj/index.html

füzfaág | 2013. október 16. | 19:58:18

A párt politikát és főleg a fideszt-annak is az elitjét-messze elzavarni a magyar foci környékéről.Gusztustalan társaság a fid. egy zárt párt foglalkozzanak egymással az ország működik nélkülök is.

nablakarát | 2013. október 16. | 19:50:02

meggymagfúzió: "Úgy kell a magyar focit is felépíteni az alapoktól, ahogy a magyar kajak-kenu, az úszás, a vízilabda, vagy a jégkorong lett felépítve."

Vagy, mint az andorai válogatottat: amatőrökből, valódi munkahelyekkel, a futball szeretetéből focizni és nem pénzért!
Nagy pénzért!
A semmiért!

2x2=néha 5 | 2013. október 16. | 19:43:46

"Orbán Viktorral telefonon beszélt a múlt pénteki holland-magyar mérkőzés után, és a kormányfő nem szólította fel lemondásra"

Milyen alapon szólította volna fel? Miféle beleszólási joga van egy miniszterelnöknek a labdarúgó szövetség funkcióiba?

Annyira begyepesedett már az agyunk, hozzászoktunk a diktatúrához, hogy erre már nem is reagálunk?


meggymagfúzió | 2013. október 16. | 19:33:36

Csányi MLSz elnökként ugyan nem csinált semmit, de még mindig kevesebb kárt okozott a magyar labdarúgásnak, mint Orbán és párttársai. Kocsis Máté pedig tényleg "fogja be a száját".
Egyébként addig nem is lesz Magyarországon foci, amíg azért van, hogy sokan megéljenek belőle, vagy hogy szavazatszerzésként kezeljék, vagy hogy rajta keresztül szerezzenek jó pontokat a kormányfőnél.
Egyébként a minta adva van. Úgy kell a magyar focit is felépíteni az alapoktól, ahogy a magyar kajak-kenu, az úszás, a vizilabda, vagy a jégkorong létt felépítve.

nablakarát | 2013. október 16. | 19:26:57

Szaladó: "A kulcsmondat:
"Orbán Viktorral telefonon beszélt a múlt pénteki holland-magyar mérkőzés után, és a kormányfő nem szólította fel lemondásra"

Miért is?

"Orbán Viktor miniszterelnök az Indexnek azt mondta, hogy agyrázkódással ért fel számára a magyar labdarúgó-válogatott Hollandiában elszenvedett történelmi, 8–1-es veresége a pénteki világbajnoki selejtezőn."
http://www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/valogatott-a-8-1-es-vereseg-felert-egy-agyrazkodassal-orban-2287617

Szerintem, mint agyilag beteg, Orbán egy szót sem szólt!

tusázó | 2013. október 16. | 19:24:50

Van még egy javaslatom: Nem elég a válogatotthoz új szövetségi kapitány és edző, minden NB.I-es csapathoz is megfelelő kvalitású ember kell.
Ha a klubbokban nincs megfelelő munka akkor a válogatott soha nem jut ki se a VB-re, se az EB-re.

de-me-ter | 2013. október 16. | 19:23:10

én ezt az egészet nem értem. a magyar foci minden támogatás nélkül megáll a saját lábán nem?

luther | 2013. október 16. | 19:21:01

Ki volt az a hülye, aki mondta a csapatnak,hogy játszatok nyilt sisakkal,
megverjük öket és továbbjutunk, nincs vesztenivalónk, de volt, egy óriási zakó, amit catenaggioval ki lehetett volna védeni.1-2 :0 után legkésőbb
át kellett volna állni. Ez a FIdesz teljes pályás letámadása, ami mindent tönkretesz.

fridolin111 | 2013. október 16. | 19:19:49

A mór (a derék "kun") megtette kötelességét, a ....... mehet.
Nevét adta egy orbáni hobbihoz, és komolyan gondolta ebben a feladatát.
Befolyásával ömlött a pénz az OTP-tól és Mol-tól. Közben valami gond támadhatott, pl. fontosabb lett a rezsi- és devizaadós kérdés, mint a foci.
Valaki megadta a kilövési engedélyt. Lőnek is rá rendesen, a szerepek ki vannak osztva. Lázár, szóvivő, Dajcs-Für, most már be mernek szállni a tv kommentátorok is. Megmondom őszintén, nem tudom hova tenni a szpíkerek színeváltozását. Most már csak arra leszek kíváncsi, hogy milyen hozzáállással lelkesítenek bennünket egy magyar elsőosztályú meccsen.
Kilábalási lehetőségnek egy új utánpótlás-nevelő garnitúra kinevelését látom. Van, aki megérheti az eredményt. Húsz év múlva ....

nablakarát | 2013. október 16. | 19:19:27

Csányi úr!
Ez egy olyan ország, ahol Budapest jelenlegi főpolgármestere büntetlenül gázolhat halálra Óbudán, óbudai polgármesterként egy kisgyereket a zebrán úgy, hogy még bíróság sem tárgyalta az ügyét!

De az ír gázoló menjen három évre börtönbe!

Na, Csányi úr, ez az a magyar ügyészség/bíróság az, amiről az előbb írtam!

Tüskevár | 2013. október 16. | 19:19:01

Elmehet az egész,csányis,kocsis,tompis,twittweres bagázs, a halál,náthás,retkes aszába........

nablakarát | 2013. október 16. | 19:14:34

"Az MLSZ elnöke rendkívüli sajtótájékoztatóján Deutsch Tamást Twitter-huszárnak nevezte, Kocsis Máténak pedig azt üzente: a focival kapcsolatban fogja be a száját, annyi terület van még, ahol "tud hazudni"."

Bravó Csányi úr!
Így kell ezekkel a mocskokkal beszélni!
Remélem, avval sem ért egyet, hogy míg "páváskodik a devizahitelesektől szerzett milliárdjaival" büntetlenül maradhat?

Segítségül még annyit, hogy Lázár Halálosgázoló Jánost a bíróság TÖRVÉNYESEN nem menthette fel, mert nem is tárgyalhatta!
Ugyanis az országgyűlés nem vonta vissza a mentelmi jogát!
Az a törvénytelenség csak arra volt jó, hogy mint Fidesz alelnök-jelölt, egy minden gyanú felett álló gazemberként állhasson a Fidesz kongresszus elé!

Csányi úr!
Van mit tenni a mocsok magyar ügyészség/bíróság rendbetétele ügyében!
Hajrá!!!

tusázó | 2013. október 16. | 19:14:28

A Máté fiú épp úgy mentegeti magát, mint anno a egboldogult Csurkával tették, amikor írói munkásságának tekintették vihart kavaró pamfletjét. Olyan nincs, hogy magánemberként nyilatkozik, miközben a fidesz szóvívője... Zsiga bátyánk le is ütötte a magas labdát, igaza van, van épp elég módja szóvívőként hazudoznia! Csányira valóban fognak emlékezni 50 év múlva is, de nem a magyar foci miatt, Máté viszont már jövőre eltűnik a süllyesztőben.

No, most Tomika is végre megkapta, amiért korábban "megdolgozott". Már csak az eljárás hiányzik, hiszen az ő esetében nem megkisérelt, hanem konkrét károkozás történt... Ha jól emlékszem több milliárd forintnyi tételben.

Nagy lett a szájuk a fiúknak, de ezt bizony elvétették, nem akkor szóltak, amikor kellett volna, hanem csak az után, hogy megdöglött az oroszlán.

Nem bátorság ez, hanem gyalázat! Mint a 0:3 és a 8:1.




rim87 | 2013. október 16. | 18:59:32

És milyen jólt tette Csányi teszem hozzá, semmi keresnivalója nincs az mlsz élén de a fidesznek ez a 8:1 elég nagy pofán verés volt mert rájuk lehet húzni politikailag a stadionokat meg az elszórt milliárdokat. Erre a fideszesek rávetik magukat csányira (bűnbaknak megtéve) az meg most lerázta magáról őket mint a bolhát. Kocsisnak már érett, hogy valaki megmondja erre a másik fideszes meg leírja, hogy az arrogancia a bankba való.És minden szemrebbenés nélkül leírta. Hogy nem sül ki a szemük.

Antoine... | 2013. október 16. | 18:49:39

"a fiatalok felét se tudják a csíziónak az előző generációhoz képest,"
Csányi azért tart ott, ahol, mert a vezetése alatt az OTP országos cégből regionális multi lett. Az új fideszes generáció meg azért, mert valakik kiválasztották őket bábnak, beszélő szájnak, aláíró kéznek, bólogatójánosnak. A legtehetségesebbek esetleg olysmivel tűnnek ki, hogy megdobálják Gyurcsányt paradicsommal vagy kavarnak a HÖK-ben. Szóval, az életpályák között van némi különbség.

Az, hogy Csányi az MLSZ elnöke, olyan, mintha Mourinho lenne a szövetségi kapitány. Röhejes, hogy menesztenék, ugyanakkor viszont a személye értelmetlenül túlhangsúlyozza a poszt jelentőségét. A szövetségi kapitány esetében ez az implicit csodavárás már vagy 50 éves múltra tekinthet vissza, míg az elnök kiléte a rendszerváltás óta számít címlapszorinak.

gétébé | 2013. október 16. | 18:17:30

Kivakaródzottak még mindig arányosnak képzelik a zűrzavaros években, umbuldákkal összeharácsolt anyagi javak okozta gyarapodást, a szellemi képességek fejlődésével.
Kár.
Mert ahogyan látszik, ez a csekélyértelmű sem képes fölfogni, hogy mindenért, ami ebben a hazai focikuplerájban történik az MLSZ a felelős, vagyis, konkrét felelős megnevezésének hiányában a szervezet vezetője. (Legyen bármennyire favágó - szervilis is Egervári, vagy bárki, csak azokat dirigálhatja, akiket kitermel az MLSZ dirigálta izé. Vagyis, az igazi felelősség nem ezeket terheli.)
Undorodjunk bármennyire is az ilyen dájcsoktól, ez esetben a felelős, Csányi lenne.
Más kérdés, hogy egyáltalán kell e felelőst keresni, kell e ezzel valamennyit is foglalkozni.


Miura | 2013. október 16. | 17:52:37

Kocsis Máténak ugyanúgy kell tűrnie a kritikát.

A focira szánt stadionokat abból kéne megépíteni amit a jegyárakból össze lehet szedni és nem többől. Más létesítményekre meg lehetne adakozni. Ebből kiderülne mennyire is fontosak. Templomok, egyházak esetén is valahogy így kezelném a dolgot, hogy kiderüljön mennyire is fontosak az embereknek.

A jelenlegi cirkusz mellett azonban nem látszik hogy mit akarnak azzal hogy lesz külföldi edző. Egyáltalán minek, hogy 2018-ra megint ide jussunk?

" nem szeretné, ha a szövetség munkáját a nemzeti csapat aktuális produkciója alapján határoznák meg"
Nem is az alapján ítélik meg hanem az alapján ahova el kellett volna jutni. Például oda, hogy ne verhesse őket tönkre senki, mindezt úgy hogy szinte meg sem kell erőltetni magát mert drága válogatottunk szinte semmit nem csinált a pályán. Ehhez felesleges bármilyen edző.

nos2011 | 2013. október 16. | 17:38:22

Sok igazság van abban, amit Csányi mondott, de az, hogy Szalai őszinteségi rohama ártott a csapatszellemnek... Minek? Csapatszellemhez minimum csapat kell. Tegnap egyébként választ kaphattunk arra is, hogy Andorra miért kapott sokkal kevesebb gólt Hollandiától, mint mi, s nem olyan megalázó gólokat. Azért, mert Andorrának van csapata. Szerény képességekkel, de csapat, küzdöttek, összezártak, amedig bírták, futottak...

rasztaszív | 2013. október 16. | 17:24:23

értelmetlenségi | 2013. október 16. | 17:12:35

hasonlóan romboló lehet,mint a népszavazás utáni Horn G. elszólás

Amarillisz | 2013. október 16. | 17:19:42

Valahogy nem tudom Csányiról feltételezni, hogy ennyire butuska. Vajon miért akarja mindenáron viktátorral fenntartani a rózsás jóviszonyt?
Azt még egy ötödikes is tudja, hogy a lézerbunkótól kocsisig ívelő csaholás csakis a kedves beteg füttyentésére történhet.
Mi lehet a háttérben, hogy csányipajtás ezt az istennek sem akarja bevallani?!

értelmetlenségi | 2013. október 16. | 17:12:35

... Szerintem is röhej, ahogy igy egymásnak esnek az "illetékes elvtárs"-ak, de az nagyon ült, ahogy Csányi elküldte végre az anyjába azt a takonygerincű nyikhaj Kocsis Mátét... .-)

értelmetlenségi | 2013. október 16. | 17:10:01

"...a kormányfő nem szólította fel lemondásra.

Már elnézést a bocsánatért, de egy miniszterelnöknek mi a f@sz köze van ahhoz, hogy ki az MLSZ elnöke?!

hecketaper | 2013. október 16. | 17:06:37

Csányi egymaga megbuktathatná az egész finesz-bagázst.Dugovics Tituszként,persze.

sabarab | 2013. október 16. | 16:57:35

Játszanak az OTP árfolyammal.
Nem azt kell figyelni amit mondanak, hanem ennek az értelmetlen nemzeti cirkusznak a célját.

Harcoljatok! | 2013. október 16. | 16:52:47

Vajon mekkora bilit tudna borítani politikai söpredékünkre Csányi, ha komolyan berágatnák?!

gondolla | 2013. október 16. | 16:47:06

Végre egy ellenzéki politikus! Vagy nem?

csider tibor | 2013. október 16. | 16:19:05

Nem tisztem védeni Csányi urat, de Kocsis Máté még "hátúlgombolósban" sem járt amikor Csányi már komoly pénzügyi szakember volt.
Aki a szöveget adta, hogy olvassa be és a hülyeséget magasságra mérnék, űlve nyalná az eget.
Egyébbként amennyiben felmérést végeznének, jó ha 10 % nyilatkozna úgy, hogy érdekli a magyar foci. Bűnbakot pedig a politikusok között kell keresni oszt jónapot.

Salaminios | 2013. október 16. | 16:11:01

3,14 Csányi OTP fönökként sem akárki, a saját pénzemet harács ellenében adja ide nekem. Kellene egy normális bank, amely megbecsüli, hogy a folyószámlákon levő pénzen ő nyerészkedhet.

Boncmester | 2013. október 16. | 15:56:48

Akkor lássuk, hogy ki ez az ember! Vagyonát a rendszerváltás előtt és közben szerezte amikor a 3%.os kamatból 30%-os lett. A mindenkori hatalmi elit seggnyalója volt és lesz a bűntársával Demjánnal együtt. Az MLSZ élén okosságokat akar mondani és pályafejlesztésekről papol. Hol volt amikor sorra lopták el a pályákat. Csak a példa kedvéért Ganz-Mávag /Kőbánya/ Tűzoltó Dózsa /Kőbánya/ BEAC /Skála/ Gumigyár BRSC /Kerepesi út/ órákig tudnám sorolni. Olyan játékosok kerűlek onnan Pl. Tőrőcsik, Nyilasi, Eszterházy stb..

Salvator2 | 2013. október 16. | 15:56:44

tothjani | 2013. október 16. | 15:16:18

Igen, Orbánék most nagyon nyeregben érzik magukat és ilyenkor szoktak ellenséget csinálni a fő szövetségeseikből, akik aztán valahogy csak megbosszulják ezt a galád viselkedésüket.
Pénz kormányozza a világot, márpedig a pénz még mindig a bankoknál van és Orbánék ebből semmit nem fognak látni. Ennek következménye pedig az lesz, hogy a gazdasági helyzet fogja őket eltakarítani.
Végleg.

Szaladó | 2013. október 16. | 15:55:01

A kulcsmondat:
"Orbán Viktorral telefonon beszélt a múlt pénteki holland-magyar mérkőzés után, és a kormányfő nem szólította fel lemondásra".

luther | 2013. október 16. | 15:24:58

Csányi alkalmas lenne az ellenzék miniszterelnökének, jó szervező, nagy tudású és gerinces is, ha az OTP-t meg tudta szervezni, az országot si, hagyjuk az ostoba pártszempontokat, jobb, bal , alsó, felső.

porcika2 | 2013. október 16. | 15:18:03

Juan43 | 2013. október 16. | 14:33:18
S szerinted ki lesz az új MLSZ elnöke?

tothjani | 2013. október 16. | 15:16:18

Csányira már nincs szüksége a Diktátornak és a talpnyaló bandának.
De kedves talpnyalók, rátok biztos hogy szüksége lesz mindig Apátoknak, mi van ha ti is Csányi vagy Demján sorsára juttok, akkor elmentek dolgozni?
Gondolok itt például arra a 600 léhűtőre akik egy 200 fős Állami irodában dolgoznak és minden 4. vezető.
Persze ez lehet hogy nem így van csak a hitvány posztkommunista Jobbik állítja mert hatalomra akarnak kerülni, na de majd kapnak két pofont.


St.simoni | 2013. október 16. | 15:15:58

Csányinak igaza van. Na nem a focival kapcsolatban, hanem a Deutsch és Kocsis vonatkozásban. Hogy lehetnek ezek még szabadlábon.
Deutsch 5 Milliárd Ft- ért vett beléptető rendszereket. Azóta is /több, mint 10 éve/ raktáron porosodnak. Mindenre alkalmatlanok voltak. Ez nem bűncselekmény?
Szerintem igen.

idétlen | 2013. október 16. | 14:59:14

Juan43 | 2013. október 16. | 14:33:18
Igazad van, DE: Sportnyelven: ezen a vérre menő meccsen még csak az első félidő 5. percénél járunk, amikor a szpíker felolvassa a kezdőcsapatokat és elmondja a statisztikákat. No meg a játékosok kijöttek az öltözőből és passzolgatnak, kóstolgatják egymást (ahogy az öreg Knézy mondta mindig anno).
Csányit:
-Lázár emberei megakasztották a hús bizniszben
-Az eu-s pénzekből finanszírozandó baranyai projektjébe is bele fognak tenyerelni, cserébe egy az OTP segítségével egy stróman elvitte tegnap Bige elől a KITE Zrt-t, 20-szoros! részvényárat ajánlva.
-a devizahitelekkel és a bankadóval provokálják állandóan

ezzel együtt ne feledjük el, hogy:
-nem ő szállt ki az országos politikából a héten, hanem Kocsis Máté
-Lázár nem csak vele súrlódott, hanem a régiek közül pl, Pintérrel is, bár ezt most mára lerendezték.
-bárhogy igyekeznek, a fiatalok felét se tudják a csíziónak az előző generációhoz képest, egész egyszerűen, mert ők már egy szabad, de elbutult rendszerben szocializálódtak.

idétlen | 2013. október 16. | 14:50:08

nyuggerpali | 2013. október 16. | 14:20:37
Orbánnak talán már jelezték egyszer-kétszer, hogy ne feledje, kik csinálták meg őt politikailag, hiszen, ahogy a vicc mondja annak idején "Lenin elvtárs megsimogatta a futballozó gyerekeket, noha akár le is lőhethette volna őket."
Másrészt Csányi azért azt nem fogja elfelejteni, hogy majdnem helikopter-balesetet szenvedtek egyszer pár éve...

Jager László | 2013. október 16. | 14:49:04

Csányi
elmondta a dá-dá gyerekek szlogent.
No és mi változik egyébként a fociban?
Szerintem abszolute semmi!!!!
Ez olyan szerecsenymosdatási kisérlet.
Csányi is menekül a felelősség alól.
Pénzt pedig dézsából öntjük a stadionokra,miközben 2-3 ezer szurkoló jár a meccsekre.
Barátilag
J.L.

teniszke | 2013. október 16. | 14:37:54

Jó kis cirkusz a népnek! (S hol a kenyér?) Részben a fociról, ami szinte mindenkit érdekel valamennyire (ezen a szinten persze nem annyira), részben háttérharcokról ennek kapcsán....

Juan43 | 2013. október 16. | 14:33:18

A sok stadionépítési kritikától a miniszterelnöknek megfájdult a feje, sőt az 1:8 –tól „agyrázkódása” lett. Ez az agyrázkódás indított el egy olyan lavinaszerű folyamatot, melynek első lépcsőjében a labdarúgó szövetségi kapitánynak le kellett mondania (a bukaresti meccs után ennek lehetőségét még kikérte magának), azért, hogy helyet biztosítson az új, borítékolhatóan már kiszemelt külföldi kapitánynak. Szerintem az utolsó lépésben, a megrendelésére már uzsorássággal és pénzherdálással is megvádolt MLSZ elnökének az eltávolítása a végső cél, aki talán már nem is bánja, hogy a közeljövőben a válogatott meccsek után nem kell a cipőjét a ráragadt szotyihéjaktól megtisztítania.
Ha nem ez lenne a cél,
- biztos, hogy nem támadhatta volna meg a köztiszteletben álló OTP vezért a szokott vulgáris módján a Twitteren az, aki régebben ezért a sportágért is felelős miniszter volt, mert ezzel a barátságvesztés lehetőségét kockáztatta volna,
- biztos, hogy nem nyilatkozhatott volna mintegy kívülállóként, a bukaresti mérkőzésen igen gyengén játszó, egy döntetlen eredményért is 200 ezer forintot kapó, a 39 fokos lázából erre az interjúra gyorsan meggyógyult válogatott labdarúgó,
- biztos, hogy nem bírálhatta volna így a válogatott egészét, és néhány játékost kiemelten, az Andorra elleni meccs közvetítése folyamán az m1 riportere, mert emiatt pár hónappal ezelőtt helybe vitték volna neki a munkakönyvét a közvetítőállásba.
Közben meg épülnek a stadionok, megy a pénz az akadémiákra.

berci2010 | 2013. október 16. | 14:23:33

Holló a hollónak....

nyuggerpali | 2013. október 16. | 14:20:37

"idétlen | 2013. október 16. | 14:07:56
De azért a generációs törésvonal nagyon látszik a Kocsis, Lázár, Deutsch-félék és a régi motorosok között. Utóbbiak bármilyen rendszerrel ki tudnak egyezni, a fiatalabbak inkább biztosra mennek, és inkább kinyírnák a vetélytársakat. Meglátjuk, kinek a taktikája jön be..."

Nagyon jó meglátás!

Más kérdés, hogy milyen külföldi edzőt hozna kapitánynak Csányi?
Lesz-e olyan, aki el vállalja? Azt gondolom itt még sir Alex Ferguson sem boldogulna, nincs miből...
Bízza Csányi a politikára, majd az új stadionok meghozzák a megoldást úgy 30 év múlva...

Golem60 | 2013. október 16. | 14:08:47

...ha fineSSes stílusban akarnék megnyilvánulni, azt mondanám....én már csak egy kávét kérek :)

idétlen | 2013. október 16. | 14:07:56

Csányi jó stratéga, még ikszre mindig ki tudja hozni a saját meccseit szorongatott helyzetből is. Akkora hatalom koncentrálódik most nála a focin keresztül, hogy egy esetleges gatyaváltás esetén senki nem merné komolyan megkóstolni. A videoton-tribünön is valószínűleg nyitott szemmel járt-kelt és mostmár van fogalma pár dologról, amire régebben nem volt rálátása vagy nem érdekelte. Az a színeváltozása is érdekes, hogy 3 éve még magyar kapitányt akart, Koemant elzavarták, ma meg már külföldi lenne jó. Szerintem ő is rájött közben, hogy Mezei környezetével nem lehet.
De azért a generációs törésvonal nagyon látszik a Kocsis, Lázár, Deutsch-félék és a régi motorosok között. Utóbbiak bármilyen rendszerrel ki tudnak egyezni, a fiatalabbak inkább biztosra mennek, és inkább kinyírnák a vetélytársakat. Meglátjuk, kinek a taktikája jön be...

weiner | 2013. október 16. | 14:01:28

matek | 2013. október 16. | 13:53:54
Balf@szok,tegyúk Csányit miniszterelnöknek és minden megvan oldva!

Lehet, hogy nem is rossz ötlet. Bajnai felkérhetné az Együtt listavezetőjének. Visszaadhatná a 2009-es kölcsönt, mikor Sanyibáék belőle csináltak miniszterelnököt.

idétlen | 2013. október 16. | 13:57:19

Egyedül azt kellene kezdeni vizsgálni, hogy eredetileg az Akadémiákra, utánpótlásnevelésre, gyereksportra fordítandó TAO-s pénzekből hogy finanszíroznak törvényellenesen felnőtt profi labdarúgókat, kézilabdázókat stb.
Ezen az átvilágításon ugyanis minden klub megbukna. A Felcsút is, a Videoton is, a Haladás is. Meg az MKB Veszprém és pár vízilabdás klub, ahol (ld Török Ferenc Dr múltkori interjúját), az úszóknak is tolnak így közvetve, de nem teljesen szabályosan pénzt.
Más: ha edző lennék, én is mondhatnám a Devecserihez hasonló mentalitású fiatalok szüleinek, hogy a te kölköddel nem akarok foglalkozni?

matek | 2013. október 16. | 13:53:54

Balf@szok,tegyúk Csányit miniszterelnöknek és minden megvan oldva !

matek | 2013. október 16. | 13:52:38

Moderálási alapelvek- moderált komment -
Blfszk,tgyk Csnyt mnsztrlnknk s mndn mg vn ldv !


Pauvel Kwak | 2013. október 16. | 13:49:53

Ha annyi pénzem lenne, mint Csányinak én is beszólnék mindenkinek!!!
(Csak nehogy úgy járjak, mint Latabár a "Mese az öttalálatos szelvényről" c. filmben...)

Gazdagon be lehet szólni bárkinek, még az ENSZ főtitkárnak, vagy a pápának is, de akinek az élete (és családja élete) függ a munkájától, helyzetétől, keresetétől, a beszólás "tárgyától", az korábban is és most is befogja a pofáját...
:=(

hohanyo | 2013. október 16. | 13:37:41

Kezd rohadni belülről a narancs!

nemééértem | 2013. október 16. | 13:37:39

Csanyi tud valamit, mondjuk a jovo evi valasztasok kimenetelet illetoen, hogy ennyire bator?

2x2=néha 5 | 2013. október 16. | 13:36:29

Csányi "Megjegyezte azt is, hogy mivel Deutsch Tamás csak egyetlen klubnál szerezhetett tapasztalatokat a herdálásról, kezdjék az ellenőrzést annál a klubnál"

Ezt mint MTK szurkoló támogatom. Talán kiderül miért kell évek óta, több NBI-es csapatot kitevő játékost eladni...


wizes4 | 2013. október 16. | 13:36:28

Ez egy gyöngyszem:

" a focival kapcsolatban fogja be a száját, annyi terület van, ahol - "mint a Fidesz szóvivője" - "tud hazudni" "

Csányi eljutott a felismeréshez: üvegszem ill. a fidesz életeleme a hazudozás!!!!

Há nem semmi!!

sien | 2013. október 16. | 13:33:09

Hammada Patrol W | 2013. október 16. | 13:26:43

nem tudom, azért akárhogy is, még nem vagyunk oroszok. és csányi annál több kárt tud okozni, semhogy nagyon elkezdenék bántani. és de, a pénz, ha nem is minden, de nagyon sok.

marsalfia | 2013. október 16. | 13:30:00

Ez nagyon tetszik.
Üssétek csak egymást.
Kár, hogy közben semmi nem változik.
A béka se..e alatt vagyunk méterekkel, ettől függetlenül baromi sokan, igen jól megélnek belőle.

Hammada Patrol W | 2013. október 16. | 13:26:43

Sanyi, majd jól beverik a pofádat, aztán csodálkozol, hogy a pénz nem minden. Csak azért féltelek, mert a Hodorkovszkijnak sikerült egy pár év Szibériát összegyűjteni néhány meggondolatlan döntéssel. Te már öreg vagy a magyar börtönviszonyokhoz, meg bele is szoktál a kényelembe. Szóval, tartsad a pofád, ahogy illik.

corvin | 2013. október 16. | 13:25:54

Nagyszerű. Harapdálja csak a kígyó a saját farkát. Szép alakok vagytok, most sem a lényegről hablatyoltok.
HIRDETÉS
Csányi Sándor nem finomk...
Csányi Sándor nem finomkodott
Népszabadság - Móricz Simon
Csányi Sándor, a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) elnöke szerdán élesen visszautasította a Fidesz több politikusának napokban ellene és a szövetség más vezetője ellen intézett megnyilatkozását. Deutsch Tamás EP-képviselőt Twitter-huszárnak nevezte, míg Kocsis Máté józsefvárosi polgármesternek, a Fidesz kommunikációs igazgatójának azt üzente, a focival kapcsolatban fogja be a száját, annyi terület van, ahol – "mint a Fidesz szóvivője" – "tud hazudni".
"Olyan mélyen még nem tartunk, hogy a vádaskodásaira válaszoljak, azt azonban megjegyezném, hogy akkor tenné a legjobbat a magyar labdarúgással, ha Brüsszelben sikerülne eladnia a minisztersége végén beszerzett beléptető kapunak nevezett fémlapokat, amelyek még mindig a raktárban állnak" – mondta Csányi Sándor a sajtótájékoztatón Deutsch Tamásnak, a MTK elnökének pénteki üzenetével kapcsolatban, amelyben az európai parlamenti képviselő távozásra szólította fel az elnököt és Vági Márton főtitkárt, akik szerinte elherdálják az állami pénzeket.
Csányi mindehhez hozzátette, hogy kedden levelet írt Simicskó Istvánnak, az Emberi Erőforrások Minisztériuma sportért felelős államtitkárának az utánpótlásnak adott pénzek felhasználásának ellenőrzéséről, jelezve, hogy az MLSZ segít ebben a Nemzeti Sportközpontoknak, ha szükséges. Megjegyezte azt is, hogy mivel Deutsch Tamás csak egyetlen klubnál szerezhetett tapasztalatokat a herdálásról, kezdjék az ellenőrzést annál a klubnál.
HIRDETÉS
Az MLSZ vezetője Kocsis Máté közelmúltbeli Facebook-bejegyzésére – amelyben a holland-magyar meccs után a fideszes politikus azt írta, "Gyalázat, szégyen, szánalom! Egervárinál nem szabad megállni..." – úgy reagált, hogy nem annak a kerületi polgármesternek kellene a futballal kapcsolatban kritikát megfogalmazni, aki egyetlen futballpálya létrehozását sem kérte és szorgalmazta, így a VIII. kerületben a rendszerváltáskor rendelkezésre álló 6 pályából mostanra négy maradt.
Wintermantel Zsolt újpesti polgármester szintén támadta az MLSZ vezetését. Vele, mint Csányi Sándor elmondta, folyamatos levelezésben áll a szövetség. "Sajnos azt kell mondanom, hogy sosincsen igaza" – tette hozzá az MLSZ-elnök. Csányi Sándor kérdésre elmondta, hogy Orbán Viktorral telefonon beszélt a múlt pénteki holland-magyar mérkőzés után, és a kormányfő "nem szólította fel lemondásra". "Orbán Viktorral régóta kiegyensúlyozott a kapcsolatom, és most is az" – mondta. Megjegyezte: a devizahitelesek reakcióihoz képest a mostaniak szinte semmiségnek tűnnek.

Külföldi lesz a kapitány

Várhatóan külföldi edző lesz a magyar labdarúgó-válogatott új szövetségi kapitánya - mondta Csányi Sándor a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) szerdai, csaknem kétórás sajtótájékoztatóján. Az MLSZ elnöke úgy fogalmazott: hét-nyolc név van a kalapban, három-négy olyan, aki már vezetett európai topcsapatot. Hozzátette: nem látja, itthonról ki tudná ellátni ezt a munkát. "Nem akarunk kapkodni, várjuk a javaslatokat. Jól képzett, tapasztalt és kemény edző kell" – jelentette ki.
Az eddigi kapitány, Egervári Sándor a hollandoktól elszenvedett pénteki 8-1-es vereség után mondott le. A válogatott a harmadik helyen végzett csoportjában, így nem jutott ki a jövő évi, brazíliai világbajnokságra, s a pótselejtezőről is lemaradt.
A sportvezető elmondta, hogy előzetesen talán nem volt reális a pótselejtezőt érő második helyet célként kitűzni, ám nem is volt teljesen irreális, különösen a sorozatban aratott kezdeti sikerek után. Amint mondta, ő is bízni kezdett a sikerben, mert úgy tűnt, megvan a lehetőség rá. A sorozat, s különösen a romániai és a hollandiai mérkőzés tapasztalait le kell vonni – erről október 29-én tárgyal majd az MLSZ elnöksége, melynek számára a szakmai bizottság és a szakmai igazgató készít anyagot.
"A bukaresti, illetve az amszterdami és az Andorrával játszott mérkőzéseket nem igazán tudjuk magyarázni, s ilyen értelemben nem is akarjuk megvédeni a mundért" – jelentette ki Csányi, aki szerint az összeállításban és a taktikában is nyilván voltak hibák ezeken a találkozókon, ám véleménye szerint az is tény, hogy a szakvezető néhány évvel korábban még jóval szélesebb körből válogathatott, amikor Pintér a spanyol, Rudolf és Koman az olasz, Hajnal pedig a német első osztályban, míg Juhász a belga Anderlechtben szerepelt.
Szalai Ádámnak a magyar futball állapotait ostorozó hétfői nyilatkozatával kapcsolatban azt jegyezte meg az elnök, hogy vasárnap személyesen beszélt a játékossal, aki ha nem is úgy, ahogy azt másnap a sajtó előtt, de lényegileg elmondta neki is véleményét. Ő annak tartalmával nem tud vitatkozni, s nem is gondolta, hogy Szalai ezt ne mondhatná el nyilvánosan.
Csányi Sándor szerint a válogatott a magyar futball kirakata, a sajtótájékoztatón azonban jelezte, hogy nem szeretné, ha a szövetség munkáját a nemzeti csapat aktuális produkciója alapján határoznák meg.
Az MLSZ eddigi tevékenységei közül elsőként az edzőképzést említette, mely 2010-ben szavai szerint katasztrofális állapotban volt, s közel volt az ország ahhoz, hogy az UEFA visszavegye licencadó jogát. Túl sok pro licences edzői képesítést adtak ki, csak mert abból anyagi hasznot lehetett húzni, de az utánpótlásban dolgozó trénerekkel nem foglalkoztak. Mezey Györgyöt ekkor bízták meg határozott ideig, majd tavaly decemberben Szalai László váltotta, aki kiemelten foglalkozik az utánpótlásban tevékenykedőkkel.
Ezen a területen az MLSZ már C kategórájú diplomát is ad ki, mely kötelező lesz annak, aki gyerekekkel akar foglalkozni. Ugyanakkor a szövetségnél A licencet is lehet szerezni, mellyel az elitképzésben lehet részt venni. Az utánpótlásképzéssel kapcsolatban újdonság, hogy a szövetség szerződést kötött egy - többek között Németországban és Hollandiában is dolgozó - belga céggel, mely ellenőrzi, s véleményt mond majd a különböző műhelyek munkájáról.
Szalai László, az edzőképzés vezetője a változásokkal kapcsolatban azt emelte ki: a cél, hogy a minőségre összpontosítsanak, s inkább legyen kevesebb, de jobban képzett szakember. Azt ígérte, hogy nem lesz valaki csak azért edző, mert játszott például az NB I-ben. Könnyen előfordulhat ugyanis - tette hozzá -, hogy attól még nincs meg benne az a képesség, amely a gyerekekkel való foglalkozáshoz szükséges.
"Csak olyan ember kap majd diplomát, akire a saját gyerekemet is rábíznám" - fogalmazott Szalai.
Csányi Sándor a sajtótájékoztatón elmondta, bár sokan támadták, nem kíván lemondani, mivel az megfutamodás lenne, s az elnökségből sem fog senki lemondani. "Mi 2010-ben elkezdtünk egy munkát, ha távoznék, azt jelentené, hogy szerintem rossz úton járunk, márpedig szerintem nem járunk rossz úton" - mondta az elnök, hozzáfűzve, hogy a labdarúgás megújításához hosszú idő kell. Azt viszont jelezte, hogy ha két év múlva, mandátuma lejártakor a szakma úgy dönt, távozzon és adja át a munkát másnak, akkor ezt megteszi.
Az elnök kérdésre válaszolva értésre adta, hogy felelősséget érez a válogatott szerepléséért, mivel Egervári Sándort ő nevezte ki kapitánynak. "Különösen a bukaresti találkozó után gondoltam úgy, hogy váltani kéne, bár már korábban is megfordult a fejemben, de végül nem váltottunk. Felelősségem természetesen nekem is van" – hangsúlyozta az elnök.
Azokat a korábbi vádakat ugyanakkor visszautasította a sajtótájékoztatón, melyek az állami pénz elherdálásával vádolták őt és az MLSZ vezetését. Szavai szerint az országban nincs olyan transzparens, átlátható, korrupciómentes szervezet, mint az MLSZ.
Kocsis: tűrni kell a kritikát
Kocsis Máté szerint Csányi Sándornak közszereplőként kötelező elviselnie a kritikákat és bár megérti, hogy a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) elnökeként "rossz állapotban van" a 8-1-re elvesztett holland-magyar világbajnoki selejtező után, de akkor sem mondhat olyat, hogy valaki fogja be a száját.
A Fidesz kommunikációs igazgatója, a VIII. kerület polgármestere szerdán így reagált Csányi Sándor MLSZ-elnök korábbi nyilatkozatára. Kocsis Máté kijelentette: nem tervez jogi lépéseket Csányi Sándor ellen, akit egyébként "komoly embernek tart", tiszteli az életkorát és a munkásságát, de aki szerinte beírta magát a magyar futballtörténelembe, mert a 8-1-es vereségre ötven év múlva is emlékezni fognak.
Hangsúlyozta: értetlenül áll az ügy fejleményei előtt, amelyet egyébként személyes vitának tart. Hangsúlyozta: a Csányi Sándor által is említett bejegyzését nem mint a Fidesz kommunikációs igazgatója, vagy mint polgármester, hanem mint magyar szurkoló tette, ha ezt az MLSZ elnöke magára értette és így reagált, akkor azt "sajnálja", de a Fidesznek és a politikának ehhez semmi köze.
Kérdésre válaszolva úgy fogalmazott, hogy magyar szurkolóként nem érzi magát felhatalmazva, hogy kimondja: Csányi Sándornak le kell-e mondania, ugyanakkor a véleményét fenntartja.
Hangsúlyozta: Csányi Sándor állításával ellentétben a VIII. kerület az elmúlt 5 évben 800 millió forintot fordított 18 focipálya építésére. Elismerte: valóban nem működött együtt a kerület az MLSZ-szel a pályák építésében, de ennek az oka, hogy egy konkrét esetben az MLSZ elképzeléseiben 14 milliós kivitelezési költség szerepelt, ugyanezt az önkormányzat saját erőből 4 millió forintból megépítette. Hozzátette: a kerületben sosem volt hat nagyméretű futballpálya, ahogyan évek óta, úgy jelenleg is csak három van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése